Tällä viikolla iski sitten vihdoin se flunssa, jota olen koko syksyn onnistunut välttelemään (ihan tavis-versio kuitenkin). Viime viikkojen aikana olen tehnyt myös kiireellä hirveän määrän töitä, myös kipeänä ollessa kotoa käsin. Nyt on tämän jälkeen aika nuutunut olo ja nenä kipeänä kaikesta niistämisestä.

Kuten kuvista näkyy, sain kuitenkin taisteltua pikkuveljen joululahja-sukat valmiiksi. Muutoin joululahjaneulomuksille taitaa kyllä käydä huonosti....ideoita olisi, mutta ei aikaa tai energiaa niiden toteuttamiseen. Luulenpa, että keväällä kaikki saavatkin sitten muuten-vaan-yllätyslahjoja:)

Sukista sitten... olen niistä kohtuuttoman ylpeä. Lähinnä siksi, että olen mielestäni onnistunut tällä kertaa hyvin langan ja ohjeen yhdistämisessä. Kierretyt silmukat ja Mokkasukka toimivat yhdessä loistavasti! Lanka pääsee oikeuksiinsa, mutta mallineulekaan ei huku värien sekaan. Ja nirso pikkuvelikin hyväksyy nämä, kun eivät ole liian tyttömäiset (kuten esimerkiksi palmikot kuulemma ovat).

Tämä oli ensimmäinen kerta, kun neuloin Mokkasukkaa. Ja voi että, se oli mukavaa! Onneksi tätä on vielä laatikossa monta vyyhtiä (vyyhteä?). Värit ovat upeat, minun makuuni sopivan harmoniset, ja neulominen on muutenkin miellyttävää.

Gentleman Socks by Kristi Schueler (Ravelry)

Koko: Miesten M

Lanka: Villamokka Mokkasukka, 100g, väri Trabant

Puikot: 2,5mm

Ja kas, talvikin tuli kylään.

Hyvää itsenäisyyspäivää!