Oho. Elokuuta elellään jo kovaa vauhtia ja kaupat ovat täynnä koulutarvikkeita. Iskee sellainen syksyyn liittyvä innostus, jota jatkuu hyvinkin marraskuulle asti. Joka aamu haistelen ilmaa: joko tänään tuoksuu syksyltä? On se niin ihanaa:)

Sitä odotellessa olen kesäretkeillyt mm. ystävien luona Helsingissä. Reissuun liittyi myös piipahtaminen Marimekon tehtaanmyymälässä. Siellä oli kaikkea kivaa, mutta tällä kertaa päädyin ostamaan jämäpalakankaita kilohintaan. Olen oikeasti päättänyt ostaa ompelukoneen. Hui! Saa nähdä mitä näistä sitten isona tulee (jos se on muuta kuin sotkua).

3800492985_3cac10097c.jpg

Ompelukoneen etsintäretkellä poikkesin tänään myös Vapaa Valinnan lankahyllyllä, mistä poimin mukaan pari kerää edukasta Kotiväkeä. Unelmissa siintelevät Jatan ihanat Bintjet. Kaksi kerää taitaa olla vähän liioittelua, mutta kun mulla on aika paksut pohkeet...

3801309826_3c854241ff.jpg

Huomaan, että olen näin kesäaikaan ollut aika laiska lueskelemaan blogeja, saati sitten kommentoimaan. Nyt on taas ihan eri olo siitäkin, uusiakin blogeja olen kommenttilootasta nappaillut seurantaan:)

Kiitos muuten jokaisesta kommentista! Ne tekevät aina iloiseksi.

Tänään koolailin pitkästä aikaa. Tuloksia ehkä jo huomenna, jos lanka ehtii kuivua. Olen niin tyytyväinen, että melkein hävettää;)