Villaista uutta vuotta itse kullekin! Se tuntuukin alkavan oikein mukavasti pakkasella ja auringonpaisteella, ihanan talvista. Uuden vuoden alkajaisiksi esittelen uuden ystäväni, ihanat kerinpuut (jotka sain siis vanhemmilta joululahjaksi). Ne ovat kauniit ja pyörivät hyvin. Muutaman vyyhdin olen jo kerinyt ja olen valtavan tyytyväinen! Nämä on tilattu Toikalta.

IMG_2671 by you.

Joululoman aikana postiin oli saapunut myös tällä erää viimeinen Secretwool:n sukkalankaklubin lähetys. Se on kaunis! Pehmoinen ja ihan mun värinen ruskean sävyissään:) Itselleni on tosin edelleen epäselvää, mistä langasta on kysymys. Valmistaja on Hipknits, mutta ainakaan Ravelryssä juuri tällaista lankaa ei ole näkyvissä?

IMG_2670 by you.

Vyötteen mukaan kyseessä on Hipknits Merino, jota on 100g vyyhdissä 320m. Ravelryssä oleva vastaavan niminen lanka on ainakin mun matematiikalla eri paksuista. Voi olla, että olen laskenut väärinkin... Ihana lanka yhtä kaikki ja olipa mitä hyvänsä, käyttöön se tulee. Tällä hetkellä suunnittelen siitä kauluria.

IMG_2660 by you.

Kauniiksi lopuksi tiedotan, että Anttilassa on ale. Sorruin ostamaan Floricaa (2e/kerä), kun värit houkuttelivat. Näen näissä ainakin kirjoneulelapasia. Myös Isoveljeä olisi ollut 3e/kerä, mutta jätin toistaiseksi ainakin ostamatta. Juuri ennen joulua nimittäin ajattelin, että en tarvitse nyt vähään aikaan lankaa. Niinpä.